Faktaboks

Claus Buhl
Født
1957

Claus Buhl.

.

Claus Buhl, f. 1957, dansk forfatter, foredragsholder og virksomhedsrådgiver med speciale i kreativitet og oplevelsesøkonomi; 1985-95 kommunikations- og forbrugerforsker på Copenhagen Business School.

Claus Buhl har bl.a. været formand for et ekspertudvalg, som rådgiver regering og folketing om etablering af oplevelseszoner i Danmark, og 2009 blev han udnævnt til dansk ambassadør for kreativitet og innovation i anledning af EU’s år for kreativitet og innovation. 1995-2005 var han ejer og leder af reklamebureauet Buhl UnLtd., fra 2005 af Buhl Global.

Claus Buhl er forfatter til bl.a. bøgerne Marketing & Semiotik (2001, s.m. Henrik Dahl), Det lærende brand (2005) og Talent – spørgsmålet er ikke om du har talent men hvordan (2011).

Kommentarer

Kommentarer til artiklen bliver synlige for alle. Undlad at skrive følsomme oplysninger, for eksempel sundhedsoplysninger. Fagansvarlig eller redaktør svarer, når de kan.

Du skal være logget ind for at kommentere.

eller registrer dig