Redaktion og opdatering af indholdet på denstoredanske.dk er indstillet pr. 24. august 2017. Artikler og andet indhold er tilgængeligt i den form, der var gældende ved redaktionens afslutning.

  • Artiklens indhold er godkendt af redaktionen

Forretning

Oprindelig forfatter Redaktionen

Sporten professionaliseres

Tiden bød ikke kun på reklame-tv, men også på kommercialisering af andre hidtil ikke-kommercielle områder af samfundslivet. Tydeligt kunne det iagttages inden for idrætslivet, med fodbold som det klareste eksempel. Læs videre ...

Kultur som forretning

Sporten havde allerede længe samarbejdet med private firmaer, som ydede økonomisk støtte til gengæld for at få reklame for deres produkter, og i takt med professionaliseringen fik dette element øget betydning. Læs videre ...

Firmafusionernes tid

Hvis det store erhvervsliv skulle have et fælles slogan, kunne det fra slutningen af 1980'erne passende være „Stort er godt”. Læs videre ...

Annonce